rikita

rikita

rikita

rikita

معرفی مجموعه راه سبز کلبه ها


 

زیبایی فضای بیرون از خانه همانند زیبایی فضای داخلی خانه اهمیت دارد . اگر بخواهید برای مدت زمانی هرچند کوتاه از زندگی ماشینی خود فاصله بگیرید به و یک محیط آرامش بخش پناه ببرید .

فضای بیرون از منزل بهترین گزینه است . پس باید به زیبایی این فضا اهمیت داد روش های زیادی برای زیبا و دلپذیر کردن فضای حیاط و ویلا یا باغ وجود دارد .این وسایل تنها منوط به باغ ها و ویلاهای لاکچری نمی باشند.شما در همه نوع باغ و ویلا می توانید از این وسایل بهره جویید. گاهی بعه دلیل آفتاب شدید و یا هوای بارانی نیاز دارید چتر و سایه بانی بالای سر شما قرار بگیرد. 

ادامه مطلب ...

زندگی در گرگان ، آشنایی با گرگان


 %D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg 

 

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقی ایران واقع شده است. اقلیم طبیعی استان گلستان بسیار متنوع است و کوه، جنگل، دریا و خلیج، تالاب، جلگه، دشت و بیابان را شامل میشود. 

ادامه مطلب ...

سئو و بهینه سازی سایت


سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت 
سئوهاما

سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. سئو یکی از موثرترین روش ها برای دیده شدن در موتورهای جستجو است. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند. 

ادامه مطلب ...

اخذ اقامت ترکیه

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

 

ادامه مطلب ...

تور کیش و بلیط کیش


کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند . 

 

اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 

  

ادامه مطلب ...