rikita

rikita

rikita

rikita

حق بیمه تامین اجتماعی چیست و چگونه محاسبه می‎شود

حق بیمه چیست؟

طبق ماده٢ قانون تامین اجتماعی، حق بیمه عبارت است از وجوهی که بر اساس این قانون و برای استفاده از مزایای آن به سازمان پرداخت می گردد. کل مبلغ حق بیمه ۳۰ درصد از حقوق است و ۲۳ درصد از آن سهم کارفرما بوده و هفت درصد باقیمانده نیز سهم کارگر است و هر ساله مبلغ آن مشخص می‌شود.

  ادامه مطلب ...

لوله برای کابل برق

 

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد.   ادامه مطلب ...

هر آنچه از بیمه عمر ایران باید بدانید

بیمه عمر ایران چیست؟

بیمه ایران در کنار انواع خدمات بیمه‌ای خود مثل بیمه بدنه ایران، ثالث و … دارای چندین طرح برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. در واقع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران بیمه‌نامه‌ای است طولانی مدت که بیمه‌گذار در کنار سرمایه‌گذاری ارزشمند  از پوشش‌های قابل توجهی نیز برخوردار می‌شود. در ادامه تمامی امکانات و طرح‌های این بیمه نامه بررسی خواهد شد اما قبل از آن بد نیست مختصری از شرکت بیمه ایران بدانیم:

  ادامه مطلب ...

گروه معماری بومرنگ

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

   ادامه مطلب ...

شرایط بازنشستگی بیمه زنان خانه‌دار

زنان خانه دار از ١٧ آذر سال ٨٧ در زمره بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته اند و می توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه محل سکونت خود و با خوداظهاری مبنی بر خانه دار بودن و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه از تعهدات قانونی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

  ادامه مطلب ...