rikita

rikita

rikita

rikita

هر آنچه از بیمه عمر ایران باید بدانید

بیمه عمر ایران چیست؟

بیمه ایران در کنار انواع خدمات بیمه‌ای خود مثل بیمه بدنه ایران، ثالث و … دارای چندین طرح برای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. در واقع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ایران بیمه‌نامه‌ای است طولانی مدت که بیمه‌گذار در کنار سرمایه‌گذاری ارزشمند  از پوشش‌های قابل توجهی نیز برخوردار می‌شود. در ادامه تمامی امکانات و طرح‌های این بیمه نامه بررسی خواهد شد اما قبل از آن بد نیست مختصری از شرکت بیمه ایران بدانیم:

  

شرکت بیمه ایران از آذر ۱۳۱۴ در صنعت بیمه ایران شروع به کار کرد. اولین نمایندگی های بیمه ایران در سال اول در شهرهای مشهد، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر تاسیس شد. اکنون با گذشت ۸۴ سال از تاسیس این شرکت، بیمه ایران  با دارا بودن ۲۰۵ شعبه فعال و مجتمع خدمات‌ بیمه‌ای در سراسر کشور و ۱۲ شعبه و نمایندگی در خارج از کشور و با داشتن بیش از ۳۷۷۰ دفتر نمایندگی حقیقی و ۱۵۶ نماینده حقوقی تحت عنوان شرکت خدمات بیمه ای (در مجموع ۴۲۵۶ نمایندگی، کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای )، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور را در اختیار دارد. همچنین بیمه ایران با داشتن ۳۲ درصد از سهم بازار بیمه کشور بیشترین سهم را در ارائه بیمه دارد.


انواع بیمه عمر ایران

انواع بیمه عمر ایران


از جمله شرکت‌­های بیمه‌­ای که تنوع بسیار زیادی در ارائه بیمه نامه‌های عمر دارد بیمه عمر ایران است که در طرح ­های مختلف فرآ­یند سرمایه گذاری و پوشش‌­های بیمه‌ای را برای بیمه گذاران ارائه می‌کند. البته شرایط بیمه عمر ایران در طرح‌های مختلف بیمه متفاوت می‌باشد که در ادامه به بررسی انواع بیمه‌های عمری که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند می‌پردازیم:


مطلب مرتبط: با انواع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آشنا شوید


۱- بیمه عمر مان ایران

یکی از جدیدترین طرح‌های بیمه ای است که بیمه عمر ایران ارائه می‌کند. بیمه عمر مان علاوه بر اندوخته ساز بودن پوشش‌های بیمه‌ای کاملی نیز دارد. شرایط بیمه عمر ایران در این طرح  بسیار جامع می‌باشد و اگر فردی بخواهد یکی از به روزترین بیمه نامه‌های عمر را خریداری نماید یکی از بهترین گزینه می‌تواند باشد. اطلاعات کامل را در مطلب بیمه عمر مان مطالعه کنید.


بیمه عمر مان چیست؟


۲- بیمه جامع زندگی

یکی از طرح‌هایی که در سال های قبل توسط بیمه عمر ایران ارائه می‌شود، بیمه جامع زندگی می‌باشد که در حال حاضر توسط شرکت بیمه ایران دیگر قابل ارائه نمی‌باشد.


 


۳- بیمه عمر و بازنشستگی ایران

امکان دریافت بازنشستگی در پایان قرارداد بیمه عمر از طرح‌های جدید بیمه عمر ایران است که فرد با انتخاب این طرح می‌تواند از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی ایران استفاده کنید. داشتن پشتیبان مالی برای فرزندانمان در زمانی که نیازمند این سرمایه هستند از دل نگرانی‌های بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. با داشتن این بیمه نامه امکان استفاده از چنین سرمایه‌ای برای هزینه‌های تحصیل و یا شروع یک کار تازه برای شما فراهم می‌‌شود.


 


۴- بیمه ازدواج جوانان ایران

جبران هزینه­‌های ازدواج می‌تواند یکی از دردسرهای مالی باشد که نگرانی زیادی را برای جوانان ممکن است ایجاد کند. با داشتن بیمه عمر ازدواج جوانان می‌توانید از سرمایه بیمه نامه خود برای جبران هزینه‌های ازدواجتان استفاده کنید.


 


۵- بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

حمایت مالی از زنان خانه دار می­‌تواند انگیزه مهمی برای خرید بیمه عمر ایران باشد، چراکه با داشتن بیمه زنان خانه دار ایران می‌توانید از سرمایه پایان قرارداد برای استفاده از برخی مزایای بیمه عمر زنان خانه دار کمک بگیرید.


 


۶- بیمه عمر ایران برای کودکان

با گسترش فرهنگ بیمه نامه های عمر در سال های اخیر بیشتر خانواده های ایرانی با انتخاب بیمه عمر پس اندازهای اندک ماهانه خود را تبدیل به سرمایه گذاری ارزشمند می‌کنند. با تغییر نوع بیمه نامه‌های عمر و اضافه شدن سرمایه گذاری به پوشش های بیمه ای نگرش های متفاوتی نیز نسبت به موضوع بیمه عمر و مخصوصا تهیه بیمه عمر کودکان ایجاد شده است.


بیمه عمر کودکان ایران همه پوشش‌های بیمه عمر ایران از جمله پوشش فوت عادی، پوشش فوت در اثر حادثه، پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی، پوشش مستمری ازکارافتادگی، پوشش سرمایه امراض خاص، پوشش سرمایه هزینه‌های پزشکی را برای دارندگان این بیمه نامه ارائه می‌کند . کودکان از بدو تولد می‌توانند بیمه عمر ایران داشته باشند و سرمایه گذاری در این بیمه نامه را از زمان تولد شروع کنند.

منبع:bimetime

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.