rikita

rikita

rikita

rikita

تاثیر اکسسوری پوشت در جذابیت استایل شما

تاثیر اکسسوری پوشت در جذابیت استایل شما

پوشت مردانه تاثیر بسیاری در بهتر دیده شدن کت و شلوار و کراوات شما دارد. پوشت جان تازه ای در استایل محتاطانه و کلاسیک شما میدمد. واضح است که پوشیدن کت و شلوار رسمی و کراوات ابریشمی ظاهری جذاب، رسمی و کاریزماتیک به شما میدهد. اما پوشت به تنهایی قادر است که استایل شما را زیر و رو کرده و تبدیل به یک تیپ منحصر به فرد بکند.

  

چه مواقعی از پوشت استفاده کنیم ؟

اگر شما در یک روزی به مراسم رسمی دعوت شدید که این مهمانی آنقدر مهم بود که شما با هر اشتباه کوچکی در لباس پوشیدن باعث بی‌احترامی به میزبان و دیگر حضار در آن مراسم می شد ، باید یک اصل را حتما در انتخاب پوشت رعایت کنید و آن هم این است که دستمال جیب خود را با رنگی نزدیک به کت و شلوار انتخاب کنید و توجه کنید که آن را به صورت کلاسیک و ساده تا بزنید.

اما در شما نیز  می‌توانید از پوشتی داخل جیب خود استفاده کنید که مقداری تفاوت رنگی با رنگ کت و شلوار شما داشته باشد یا می تواند پوشت شما دارای طرح دایره‌ای سفید بر روی خود داشته باشد .

آقایان اگر می خواهند در این مراسم ها از کت و شلوارهای خاکستری و مشکی استفاده کنند یکی از گزینه ها برای انتخاب ، دستمال جیب تک‌رنگ مناسب برای کت خاکستری و مشکی شما است.

اما اگر این استایل بسیار زیبا را بخواهید فوق العاده تر و جذاب تر کنید می توانید از پوشت هایی استفاده کنید که دارای طرح های قرمز بر روی خود هستند. این پوشت ترکیب بی‌نظیری با کت سرمه‌ای ایجاد می‌شود.

اما بسیاری از آقایان همیشه فکر می کنند پوشت های سفید را می توانند در هر موقعیتی استفاده کنند اما باید بگویم که این جور نیست و شما باید این را بدانید که استفاده از پوشت سفید در مواقع رسمی توصیه می‌شود، اگر دستمال جیب سفید شما حاشیه رنگی دارد برای ست کردن با کت محل کارتان هم کاملا ایده‌آل خواهد بود.

پوشت باید با کراوات ست شود ؟

این دقیقا سوالی است که همیشه در ذهن آقایان در هنگام خرید پوشت ها به وجود می آید که آیا باید پوشت خود را با کراوات خود ست کنیم ؟

اگر بخواهیم به این سوال در یک کلمه پاسخ دهیم باید بگویم خیر. اصلا لازم نیست شما یک پوشت ست با کراوات خود بخرید. شما باید بدانید وظیفه یک دستمال جیب در کت برقراری تعادل و هارمونی در کل لباس های شما است، پوشت ها با ایجاد هماهنگی میان الگوهای تک‌تک اجزا لباس شما یا با ایجاد یک کنتراست رنگی به استایل شما یک زیبایی خاصی می بخشد.

در ست کردن پوشت ها باید توجه کنید مهم حفظ تعادل و هارمونی است. با این وجود ما به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید که از دیگران در پوشیدن لباس‌های رسمی پیشی بگیرید، بهتر است به هنگام خرید پوشت و کراوات با هم گزینه مشابه بودن را کنار بگذارید.

منبع: چطور پوشت را با کراوات، کت و پیراهن ست کنیم ؟

دکمه های سرآستین و پوشت جز اکسسوری هایی هستند که تکمیل کننده ی تیپ و استایل آقایان به شمار می رونددکمه های سرآستین، دکمه های تزئینی هستند که برای بستن دو سر آستین های مردانه استفاده می شوند. یک طرف دکمه سرآستین به اندازه جای دکمه است و بخش دیگر آن بزرگ تر است که معمولا نگین یا طرحی بر روی آن است که به عنوان طرف تزئینی به حساب می آید. این دو بخش به وسیله یک میله یا زنجیر به یکدیگر متصل می شونددکمه سر آستین یک اکسسوری است که جز اکسسوری های بسیار کوچک به حساب می آید که بیشتر در استایل رسمی از آقایان از آن استفاده می کنند.


منبع:یک اکسسوری کاربردی برای آقایان خوشتیپ

از جمله نکات مهمی که آقایان درباره پوشیدن کت تک باید بدانند این است که داشتن کت تک برای تیپ اسپرت مردانه لازم است. شاید کت های تک به اندازه کت و شلوارهای رسمی کاربرد گسترده ای نداشته باشند. اما ما میخواهیم در این مقاله نحوه ست کردن کت تک با سایر لباس ها را به شما نشان داده و بهتر است برای اینکه با ذهن بازتر به سراغ درک این مساله که چگونه با کت تک از پوشت استفاده کنیم، با انتخاب طرح و رنگ و نوع پارچه در کت می توانید ست های اسپرت مختلفی را ایجاد کنید و دارای اهمیت است بدانید وابسته به حرفه و سلیقه شخصی شما حداقل یک کت تک شما در کمد لباس هایتان دارید. برای برخی ممکن است این کت تک باقیمانده از یک کت و شلوار رسمی باشد و برای برخی از شما ممکن است حتی یک کت تک اسپرت هم نداشته باشید.

منبع: ترکیب جادویی پوشت وکت تک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.